Promenad med katterna

Publicerat: januari 12, 2008 i Uncategorized
Henrik Stigells lata katt

Skönt med en tupplur när man är ute på promenad. Mycket motion man får då.

Jag var ute med katterna och gick i skogen förut. Dom går ju alltid lösa när jag är ute och gåt med dom och dom är nästan som hundar och följer efter mig. Fast oändligt långsammare förstås. Dom vill gärna stanna och lukta på grässtrån och annat intressant, eller bara ligga i en buske i 10 minuter och göra ingenting. Det gäller att ha tålamod om man ska vara ute och gå med katter. Jag gillar att dom inte vill rymma i alla fall. Dom håller sig kring mig mest. Eller om det är jag som håller mig vid dom kanske.

Kommentera

