Länge sen sist…

Publicerat: oktober 10, 2010 i Uncategorized

Usch, det var länge sen jag uppdaterade den här bloggen. Jag är väl inte den mest aktiva bloggaren som ni kanske förståt vid det här laget! Men det är ganska kul att skriva lite då och då.

Jag har kollat på film ganska mycket den senaste tiden. Det finns filmer som skrivs enbart för att bli filmer och så finns det filmer som baseras på böcker och skrivs om lite för att passa bättre som film.

BU!

Mina favoritfilmer genom tiderna är nog antingen Butch Cassidy and the Sundance Kid eller Gudfadern, den första. Den läskigaste filmen heter The shining. Men jag tål inte att se på skräckfilmer eller läsa skräckböcker heller för den delen.

Kommentera

